200:de inlägg

2010
Tisdag

I detta inlägg varnas känsliga tittar.
Detta är ett EGO inlägg.

November 2008 fick jag den vanliga influensan 
o var säng liggandes i ca 2 veckor.
Jag kunde bara få i mig is glass, lite soppa kanske o kaffe så klart.
När jag tillfrisknat upptäcker jag att mina byxor hänger o är
stora i midjan???????
Jippi!!!!

Jag var inte så hungrig av mig häller, detta måste jag dra nytta av
tänkte jag.
Jag gav mig den på att jag skulle bara äta lite vid varje måltid,
inte ta tre tallrikar mat och sen efter ca en timme ta en macka en bulle eller två, snacks o godis.
Jag var fast besluten att lyckas men skiträdd att misslyckas.

Börjar i samma veva att träna 2-3 pass i veckan på F&S och att
gå långa promenader.
 
2009 fredagen den 2/1 vägde jag in mig hemma på 70,1 kg 
(o då vet jag att jag har gått ner ca 8 kg sen jag vägde mig senat innan november)
Jag vägde mig sedan Varje fredag kväll efter jobbet.
Ser här i almanackan att jag skrivit - Har nu gått ner 3 kg på en månad Hurra!!!!!
vill ner till 65 kg.
Efter ytterligare 1 månader står vågen på 65,3 kg
Veckan efter på 65 kg, tar då ett snack med sambon om att jag vill ner mer.
Så jag fortsätter fram till semestern som började  v.28.
Fredagen innan den 3/6 väger jag 61,1.

Nu väger jag 60,1 kg o har vatt nere o vänt på 58,5 men ner mer än det vill jag inte.

Jag kan säga att jag är Skitglad att jag lyckades men en period efter viktminskningen mådde jag nog inte bra psykiskt. Var elak hemma mot man o barn o djuren.Lätt irriterad på kunder o andra i min närhet.

Men nu har jag hittat hem igen, hittat lugnet i mig själv. O jag är nog mycket lättare att leva med.


Kommentarer
Postat av: systerbarnet

shit man kan inte tänka sig att du var lite större. känns som att du vart så här smal hela tiden ju. Skillnaden synd verklien på bilderna. och på lilla stjärten :D Härligt Annelie:D PUSS

2010-01-19 @ 17:46:50
URL: http://facear.webblogg.se/
Postat av: Anonym

;)Puss du med gullunge.(Nanna)

2010-01-19 @ 18:19:30
Postat av: Johanna

du har varit så jäkla duktig=) hoppas jag oxå kan känna så om ett år=) pussokram

2010-01-19 @ 19:18:15
URL: http://joooojjoooo.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej! :)

Säljer min rosa lilla dator nu om du är intresserad. Kram

2010-01-19 @ 23:37:45
URL: http://lillablondy.blogg.se/
Postat av: Annelie

Kör hårt Jojjo.PUSS

2010-01-20 @ 08:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0