Vår julgran

Jag har ju missat lite att uppdadet bloggen nu till jul så
nu kommer lite mysiga jul bilder här med vår familj och lilla mig.

Vår gran har stora sonen vatt med sin farfar valt ut och huggit tycker att valet
inte var fel alls.
Vi har berömt honom såååååå mycket.
Nå vad tycker ni?



Hemma hos oss är det männen i familjen som klär granen men i år 
kunde jag inte låta bli att lägga  mig i. Ville ha guld och rött i 
årets gran för at vi har rött i köket helt enkelt.
Ja som ni hör har vi granen köket i år. Får liksom inte plats med den 
någon stans men den passar så bra där. Så attans mysigt att äta
frukost i skenet av granens ljus och dess ljuvliga doft. 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

En jättefin gran tycker jag!

2010-12-29 @ 09:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0