Jul bord med lag sport


I Tisdags var det dax för julbord med jobbet.
Det skulle ju hända lite speciella saker under kvällen som 
rörde 4 st av oss i personalen och jag var en av dom.
Med lite skräck blandad förskusning klev jag på bussen
med det glada gänget.


Vi välkomnades av Anders o Viveka och vi visas in i Björnrummet
Lite glögg och ett kortare personal möte.
Sen var det dax för lekar.
Vi delades in i två grupper o fick 4st  A4 ark med olika frågor
och uppgifter, hade datorer, telefoner till hjälp.


Vissa av oss älskar att vara med på foto o vissa inte.



Sen var maten fram dukad.


Min tallrik före o efter. Men ingen snaps till sillen för mig tack.


Kladdkaka med grädde o gubbsylt mmmmmmmmm



Tack Anders för en helkul kväll men DET KOMMER MERA..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0