Jag är bara nyfiken!!!!!

Sitter o tittar runt lite på mina bloggisar o sitter o snörvlar.
Barnen har vatt täppta i några dagar så nu är det min tur.
Magen är i lätt uppror, inte så konstigt kanske.
Jag hann inte med någon frukost i morse o när jag skulle rasta på jobbet
kl 11,30 var jag inte hungrig.
Planerat i huvudet hela dagen om att fritera hemma o när allt var på plats åt jag så jag "nästan"
sprack, SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gott blev det.

Filmerna var bra, Nim och den hemliga ön var en kalas bra familje film för oss.
Efter vi lagt barnen tittade vi på Allt flyter, den var sådär.

Nä då var det dax att sätta telefonen på ALARM 06,00 får det bli.
Skolbussen går 10 minuter tidigare denna terminen o tror nog det blir en tuff
morgon både för mig o grabbarna. Bäst å ta ett glad piller innan jag väcker dom.

Hur väcks ni på morgonen väckarklocka eller mobilalarm?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0