Ljus, ljus stålande......




Hade ljusparty i går KL 18,00 hemma med grannfruarna o svärmor. Lite trevligt o mysigt måste jag säga.

Kul att vi blev så många. Vår säljare eller "konsult" heter Anna Liljegren en mamma i min ena sons klass. Hon presenterade produkterna från partylite, kunderna luktade o luktade klämde o kände frågade o skrattade ja jag tror alla hade trevligt. Efter demonstrationen bjöd ja på fika som sig bör.  Kaffe, te, julmust, mackor, pepparkaka mjuk kanelkaka. Mina pojkar var på övervåningen o roade sig med deras intressen data i tv-spel. De kunde slita sig för att va med på fika. Sen upp igen.
Jag tror nog Anna var nöjd när hon åkte hem vid 21,30 tiden.  Jag oxå, fick välja ut ett par vackra konjaksglas med halvgenomskinlig doftmassa (lila)plommon konjak.
Tack igen grannisarna o Anna för en lyckad kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0