igår

GOD MORGON
Vilken underbart lyckad kväll det blev igår.
Tror nog Många kan Hålla med mig om det.

Kom till Folketshus vid 15,00 tiden, Då var HUVUDSAKEN s tjejer i fullgång med håruppsättningarna på modellerna. Medans jag Väntade på min tur tog jag fram kameran o knäppte lite. VE O FASA, batteri Lampan Då börjar lysa o inga extra med mig inte! Men Då kommer Ica David som en riddare i nöden o kvällen kan fortsätta. Då var det min tur. Så lyxigt det känns Att bli stylad kan bara sitta o mysa. Innan sminket plockade vi iordning på kläderna vi skulle Bära o till vilken låt. Sen en snabb repning till musik, kändes bra nu med. Då va det sminknigs Dax. Se kvickt upp För Att hoppa i kläderna.
Vi hade 4 Olika plagg o 2 akter.
Kvällen flot på bra o jag kande integ av Någon nervositet. Bara skitkul rakt igenom o Vilka brudar mannen gick med sen då! Tack alla som var med i går o tack ni som tog hand familjer om våra. NU följer Lita bilder

bilder framför scenen kommer lite senare.

Ha en trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: ana

snygga ni va :) puss

2009-11-06 @ 18:49:20
URL: http://facear.webblogg.se/
Postat av: Anette

gud så snygga ni var :))riktiga pangbrudar :))

2009-11-06 @ 22:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0