E.M.D

16/11 MÅNDAG



Slutade att röka i lördags på min sons namnsdag o min gudsons födelsedag.
Det går inte så illa men vad jag är tjurskallig. Inget är bra nu.
Hoppas ja inte får sparken från jobbet i dag, man retar sig ju på de man jobbar med o det är inte bra när man har ett servis yrke.
Jag måste ju säga , jag ÄR röksug-en o lite stressad o stirrig men jag har lyckats att inte röka. Jag sitter nu här med en kopp kaffe, o i munnen Tuggummi av märket Läkerol chewing gum SALVI. I från högtalarna ljuder E.M.D`s ljuskiva "VÄLKOMMEN HEM". Det lugnar nerverna en hel del, så bra de är. Helt klockren trio, ni är guld Killar. Spår 11 är min personliga favorit  HÄRLIG ÄR JORDEN (texten satt på en bonad på mormor o morfars utedass på landet när ja var barn, den sjöng vi alltid mamma o jag då)

Lycka till nu alla som försöker att sluta röka ja tror på er.


Ha en underbar Måndag, det ska jag ha, Jag jobbar 12,00-18,00 i dag så det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud va duktig du är=) jag ska hjälpa dig!!! försöka iaf:D hehe jag vet hur det är och det är inte lätt!! men de g¨äller att vilja det:D kram kram

2009-11-16 @ 10:34:29
URL: http://joooojjoooo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket=) du får komma och hälsa på någon dag=) hihih

2009-11-16 @ 11:07:18
URL: http://joooojjoooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0