Jul Lövstad slott

I lördags var grabbarna o jag på julmarknad, både mysigt o gott.



Här har tomten vatt o lämnat paket
o sonen hade tur så klart.


Lilla jag försökte ta hem en tomte men det
blev bara nit.


Här provar sonen ett par glasögon av ståltråd KUL va?


Det fanns mycket att titta på o få tips till att göra 
men tiden räcker inte till när man är mamma o jobbar o har ett stort hus. 


Men ska nog prova på att göra hjärtan, de är av LÄRK kvistar.



Mitt i allt kom Lilla Flisan o Nanna o det blev skoj. Sen hittar stora sonen godisståndet till
mamman. Ja, jag har tjatat om knäck hela dan. 


Så va det dax att fara hem till pappa.
Två trötta pojkar o en kissnödig mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0