Sol, arbete o skola.

 
God morgon säger lillasnigel.
Jag började denna morgon med att  tittat på senaste avsnittet av Hem till gården.
Missade det i fredags för att jag jobbade.
Det är underbart med play kanalerna.
Solen skiner utanför mitt fönster och jag ska göra mig klar för dagens arbete på ICA.
Förbutik, kassa, chark och kassa igen. Så ser dagens arbete ut.
Det blir en tur till skolan i dag också. Det är skolråd och en dagårdning på 6 punkter
som vi ska gå igenom i dag.
Det blir mitt sista skolråd för åk 5 a/b.
Min son slutar på denna skola för att till hösten börja på annan skola i Norrköping.
Det är en sport inriktad skola som han är mycket sugen på att gå i.
-Fatta mamma, vi kommer ha idrott nästan varje dag ju!
Så kul att min son vill röra på sig av egen fri vilja, inte lik mig på den pukten alls.
Jag tyckte idrott var en plåga i skolan.
Ja simning var kul men annars sög det en hel del.
Jag tyckte illa om fotboll, löpning,innebandy, basket och dans.
Kunde kanske bero på att man kände sig dålig på idrott då var det kasst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0