Snart är det torsdag

 
Dagen då man inte gjorde nått alls går sakta mot natt.
Det blev en pådragen väv till mamma men glömde helt bort att ta några bilder.
Så det får jag se till att fixa för oj så fina gardiner det kommer att bli.
Färgvalet var godkännt enligt mig.
Men det spelar ingen roll för det är ju mamma som ska vara nöjd och
det är hon helt klart.
En blå, en vit och naturvit kobination, kommer att passa bra i hennes
ljusa grå/blå kök.
 
Satt nyss och sorterade bland mina bilder i datorn.
Fy attan vad bilder det har blitt sedan jag skaffade lapptoppen.
Dax att göra en fotovägg här hemma med alla härliga minnen.
Barnen, djur, natur,resor, sammankomster, högtider och kärlek.
Undrar bara vilken eller vilka väggar jag ska välja.
Har även gammla släkt kort på pappas sida som jag vill hitta en bra plats till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0