Paradiset vårt

 
Har i dag skickat i väg ett mail till konsulten som ska hålla mig informerad om Lenbergsvik. 
Har inte hört ett ljud från  honom eller någon annan angående rivningen av vårt underbara
PARADIS!
Den förra konsulten ringde eller mailade mig minst varannan vecka även om det inte fanns några nyheter.
Vi hade en mycket god kontakt.
Men i fredags på jobbet berättade en kund någonting besynnerlig!
Ni får behålla "stygan" sa han.
Jasså då vet du mer än mig, svarade jag.
Detta gjorde ju mig mycket nyfiken.
Vi får se var detta leder men det blir säkert en rivning.
De väntar väll ut att husen ska ramla i hopp, det börgar bli aktuellt för en upprustning.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0