Hund kiss och snö storm

Svårt att sova sa stora sonen och så pep han upp till pappsen .
Undrar vart jag ska sova i natt då ?
Men först ska jag kissa av Ella och Elvis.
Det snöar och är lite svalt ute. 
 
Vi har i dag vatt i stora sonen skola för att ha personligt samtal
med honom och läraren.
På min tid hette det kvart samtal, oj vad jag kännde mig gammal nu !
Allt var så bra så och han visar ett moget engagemang i sitt skolarbete.
Det ända kunde vara lite mer intresse för syslöjden.
Men men hur kul är det för en kille i 11-årsåldern
Det är bara att hjälpa honom att försöka visa intresse så det inte påverkar
betygen negativt i framtiden.
Han har gjort fina saker i slöjden så det kan jag inte klaga på i alla fall.
 
Näe nu ropar hundarna på mig.
God natt och sov så gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0