God sol morgon

Godmorgon mina trogna gluttare. Jag är vaken men säng bloggar. Vi är fortfarande i Paradiset och blir kvar ett bra tag till. Väcktes av älsklings telefon alarm vid 5 och nu kan jag inte somna om. Han har åkt mot Oxelesund denna gång. Det känns ok att han jobbar borta och sover borta i veckorna än så länge. Snart är det torsdag igen och då kommer han ju hem. I dag ser ut att bli en bra dag. Ser en ljus blå himmel med några enstaka bomulls moln men ingen sol just nu som stör!!!! I dag tror jag det ska bli ugnspankaka med bacon till. Hoppas bara att det finns lactosfri mjölk så det räcker. Känner inte med nått handlande i dag. Har ju även köttsoppan jag fixade till i går. Den blev ruggigt god. Men det är klart gör man allt från grund så kan man inte misslyckas. Ska försöka att gå och fika på sonens frita. Det kommer nog bli sista gången. Till hösten börjar han 4:an och då är det fritidsgården som gäller. Nu tittade solen fram. Detta kommer att bli en helt underbar dag. Det känner jag på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0