Kvälls pyssel

Ja nu känns det bra att vara hemma. Men det gick ju asa bra på träningen
trotts att jag hoppade över vissa övningar.
Sonen var super nöjd  när han kom från sin träning, 4 mål mamma 4 mål
jag gav gärnet i dag nästan bara jag som kämpa.
Ja vet inte om vi driver honom för mycket eller för lite.
Kanske lagom!?????
Vet bara att han fortfarande tycker det är kul både före under o efter träning.

Ska snart kissa av doggarna i en reklam paus från Walander filmen.

Sitter nu o ska planera den kommande veckan.

Måndag:
Få iväg barnen till skolan, betala räkningar,ta en lång promenad, jobba.
Tisdag:
Få iväg barnen till skolan, jobba.
Onsdag:
Få i väg barnen till skolan, få kostnads förslag på bergvärme, ta en lång promenad
eller köra på crosstranern 
föräldrar fika på lillens frita/skola, hälsa på hemma hos broro hans familj .
Torsdag:
Få iväg barnen till skolan, ro om mig själv, åka till sjukgymnasten.
Fredag:
Få iväg barnen till skolan, jobba, sen hem o sova.
Med brudarna o lyssna på Scotts!!!!!!!!!
Lördag:
Sov morgon, långpromenad eller simhallen, jobba.
Söndag:
Sov morgon, långpromenad, jobba.

Kommentarer
Postat av: anette

du ska inte hem och sova efter jobbet på fredag, säger bara SCOTTS !!!!!!

2011-02-28 @ 22:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0