Fullt upp, men så kul!


Men Hallå, vilken dag.
Så skönt när man har bil när man får sånna ryck.
I dag har jag börjat att städa ur vår källare. Två väder till retur punkten o två till Ica
med pant ( känns lite pinigt att stå o panta där men men)
Har lyckat att övertala mannen att vi måste rensa ur källaren snarast
Svärföräldrarna har saker kvar som kanske tillhör huset men som vi inte har nån användning av.

Sonen kände sig lite piggate i dag. Så lite mer matte blev gjord i matte boken
och så ville han göra muffins.

Han fick ta fram ett recept på datan och fick fram Kladdkaks muffins.
Jag bakade ingenting han gjorde faktiskt allt själv.
Jag läste i receptet o vägledde honom lite då o då stoppade in plåten i ugnen o sen ca 10 min
senare ropade han - Nu mamma måste du ta ut Muffinsarna, det har gått 10 min nu. 



Dom blev så attans goda, så där kladdiga o goda som man hoppas på.
Ville gotta till dom lite så vi vispade lite grädde o visp så blev dem till
smarriga bakelser.


Har jag världens Duktigaste 9-åring eller?

Kommentarer
Postat av: moster lollo

så duktig du varit Emil smakade mums säkert. KRAM MOSTER

2010-11-18 @ 11:58:19
URL: http://trollmorlollo.blogg.se/
Postat av: Lollo

Vilken duktig son du har!

2010-11-18 @ 14:11:45
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: mormor

mitt duktiga barnbarn

2010-11-21 @ 13:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0