Mera snööööööö

Har kommit hem från jobb o F&S möte.
Blev lite nya pass men jag fick min värd söndag men med ny
värd kompis.
Det kommer bli sååååå bra.
Det är bara 2 söndagar till att värda på sen tar vi jullov som skolbarnen,
ja ja det förstås vi har annandags gympa i vår hall kl 11-12 tur att jag inte ska jobba.

I morgon ska jag med lillen till skolan och vara men hela dagen. Jag tycker det är kul
och tror att det är viktigt att få möjlighet att se hur de har det i skolan.
Bäst att leta fram värma kläder för det är ju några raster att vara med om.
Men jag vet ju att de har gott kaffe o ett trevligt lärarum oxå att smyga in till.
Nä då ska man gå o lägga sig då så att man orkar med skoldagen.
Natt natt

Så här ser det ut när man öppnar vår ytterdörr.
Snö snö och snö.
Det blåser rysligt mycket oxå.



Kommentarer
Postat av: syster

Hoppas du haft det mysigt i skolan med sonen puss på nesan.

2010-11-24 @ 11:57:50
URL: http://trollmorlollo.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det är mysigt med snö att titta på om man slipper gå ut. Men det slipper man ju inte. Man måste ju skotta också.

2010-11-24 @ 12:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0