Nyårs hanlat lite

I dag har vi vatt i staden o shoppat lite.
Jag fick med mig 3 st klänningar spännen
och en ur snygg väska.
Ja det kommer ju ett nyår snart och så fyller ju älskling
40-år i februari så man vill ju förnya sig lite.
Det är ju rea så jag behövde ju inte välja bort nån.
Fick 3 för vad en hade kostat nästan. 
Hade på mig en i kväll när vi var hos bror på julgröt.
Kändde mig fint.

Mina 3 ursnygga klänningar.
Är så nöjd att jag hittade vad jag sökte


Hittade passande hårspännen titt min ROSA klänning.
På rean den mä


Min chockrosa väska. Finns axelband till men tror jag inte jag
kommer att använda.


I väntan på maten på en världkänd resturang.
Men som vanligt fick vi vänta på maten, detta ska vara en snabbmat
resturang???????


När väl maten kom till vårt bord blev det ju fel som alltid på just dtte
ställe (vår erfarenhet) men denna gång till vår fördel
en pomme o en leksak för mycket. Tack Mc D.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Du var jättefin i din nya klänning.Kram

2010-12-30 @ 08:58:48
Postat av: Johanna

Jag köpote också de där hårspännena på rean fast i svart och vitt=)

2011-01-03 @ 15:22:39
URL: http://johannasnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0