Jul jul jul


Ja nu är det inte många dagar kvar till julafton o vi hoppas
på att spol/sugbilen kan komma i morgon o fixa vårt avlopp
så att vi kan julbada.
Jag gick av i dag klockan 19 och ar ledig tillpå lördag
så attans skönt.
Jag har betalat räkningarna nyss o i morgon ska vi handla.
Barnen slutar klockan 9.45 i morgon sen blir det nog en korv på ICA
i väntan på avlopparen. Sen drar vi till stan.
Lilla sonen fylle ju snart, ja den 31/12 för att vara exakt
så vi ska hitta sakerna som står högt upp på listan.
Blir att åka till Media Markt o maxi huset men maten handlar vi på
supermarket  hemma så klart.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Tänkte det va lite sent nu så jag skriver här. Tänkte om matte kunde vara tomte hos oss på julafton vid 10-11, jag ringer i morgon.

2010-12-22 @ 21:18:26
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0