Host på er mina vänner.

Hej hopp.

En snorig bloggerska sitter och knapprar in ett inlägg på bloggen.
Blev hemma i dag. Ingen feber men oj vad näsan rinner och jag nyser
så katterna hoppar högt i soffan.
Barnen visar ingenting men veckan är ju bara barnet ännu. 
Ska kämpa mig in till stan i morgon för att byta ett par kommande julisar.
Det blev visst fel storlek på några plagg sist vi var inne i staden.
Lilla mor ska följa med, hon behöver nån snygg blåsa till på lördag.
Vi ska då på julbord på Villa Fridhem med tjocka släckten.
Hoppas nu alla kan hänga med.

Min mamma dricker inte te längre, av vissa anledningar. Men nu till jul kan man ju få
nytta av de vackra te muggarna på annat sätt.
Så attans fint tycker jag.
Min mamma är bra fiffig tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0