Vill ha en rosa,hi hi hi

Nu har spolbilen åkt hem och jag kan snart köra igång diskmaskinen.
Ska bara göra rent den först, innan den får brumma igång.
När mannen kommer hem ska vi se om vi får igång tvättmaskinen eller
om jag måste åka o köpa en ny i morgon.

Pratade med stora sonen nyss, han är ju på klassresa till Kolmården
och har sovit där i natt. De var just nu o åkte i DelfinExpressen.

Jag ska hämta honom sen på skolan lovade jag.
Ska bli skönt att han kommer hem så mamman får krama på sin prins igen.


Kommentarer
Postat av: ronya

svar:Hej förlåt för att jag inte svarat på länge.men alltså du har skrivit fel på din blogg addres nu två gången,men kom på att du skrivit(,)istället för(.) Så aah,

men iallafall jag är jätte stolt för att vara storasyster till lilla Teddy.:)

jaadu hur det går i skolan,det går väl helt okej.känner mig inte helt trygg i klassen bara,så jag ska snart byta nu tll 8an dåda:)

Men annars äre nog helt okej:)



sen hade du skrivit en annan kommentar till mig för ganska länge sedan.här svarar jag på den:)



aah jag kan förstå att det kan vara svårt att blogga varje dag när man har så mycket att göra:)



frågan om indiandans vill jag tyvärr inte svara på än,tar gärna med den i frågestunden om det är okej?:)

kraam och fråga gärna saker i frågestunden:)

2011-05-25 @ 18:08:15
URL: http://bulanbebis.blogg.se/
Postat av: ronya

svar:hehe aah nu blev det rätt:)

Frågestunden kommer nog ut på söndag som kommer denna vecka:)(På kvällen)

Jobbigt att ni inte har någon tvättmaskin..

Hoppas ni hittar någon bra då:)

Imorgon iskolan ska jag ha matte prov,.

men inga foton ska tas,vi tar jämt kort i skolan samma termin för att annars ser man ingen skilnad på om man har växt på sommarlovet:)

Kram/Ronya

2011-05-25 @ 21:50:09
URL: http://bulanbebis.blogg.se/
Postat av: ronya

svar. hej igen, jag tog in din fråga nu,på söndag kväll tror jag att jag hunnit klart åh svara på alla frågor,men jag kan tyvärr inte säga vilken tid på söndag det kommer in.för jag åker buss ifrån norrköping runt 5 kommer fram runt 7 på kvällen.men vi får se hur det blir.,kraam

2011-05-26 @ 00:16:49
URL: http://bulanbebis.blogg.se/
Postat av: ronya

svar:Ne jag är i Norrköping varranan helg för att hälsa på min mamma och hennes familj:)

hehe har ingen aning om vart det är om jag ska vara ärlig:)

aah nattinatti:)

2011-05-26 @ 00:29:47
URL: http://bulanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0