Summerar helge som gått.

Då är man hemma efter en hård men jätte kul jobbar helg.
Det gick så bra att jobba till 22:00 istället för 21:00.
Det kom en och annan kund, fler än vad jag hade trott
så tiden bara flöt på.
Blir lite jobbigare på Tisdag tror jag nog.
Då börjar jag en timme tidigare på morgonen.

Nu lite bilder från min födelse dag.


Här är det dukat i trädgården hos min söta mamma på Bäckalund.

Mina gullisar och jag. Vi njuter av den varma vårsolen och den goda maten. 

Närbild på min tallrik.
Grillat kycling bröst och kalkon pomme med en grek inspererad sallad.
Så gött.

Mina gullungar mumsade på

En kalas bild fångade mannen på mammas katt Mysan.
Visst ser hon grym ut, men hon är super snäll gammel katta.

 
Kvällen slutade med firande på kullen vid vår vackra kyrka.
Mannen och barnen gick dit tillsammans med våra vänner och
jag mötte upp efter stängning lagom att se fyrvärkeriet.
Så vackert det var.

I morgon bitti ska jag åka in till Norrköping och träna på F&S.
Kanske hinner jag springa in en snabbis på Kicks och förstöra mitt presentkort
jag fick av familjen.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var mysigt och gott!!! Mattias är en duktig grillmästare!!!

2011-05-03 @ 08:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0