Paradiset mitt, ditt, vårt.


Inget nytt att medela om uppsägningen av
vårt underbara Paradis.
Den har inte nått vår brevlåda ännu.
Känns så ovärkligt att detta ställe inte längre kommer att vara vårt
än mer att det inte kommer att finnas kvar.
 


Här har vi grabbarnas fartyg som pappan har byggt till dom.



Deras studsmattta vi köpte förra sommaren står här i Paradiset.


Förra sommaren badade vi varje dag till o med jag badade massor.

Visst ser det härligt ut, alla barn borde få möjlighet att få ha ett sånt ställa.
Mina killar älskar denna plats och har svårt att förstå att vi inte får ha det kvar.

God natt mina bloggisar. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej hej! Det är bara att säga till om du vill ändra något på bloggen, har ändrar alla färger så det är vitt och svart. Men kan ändra till andra färger om du vill ha det eller ändra headern.

2011-06-04 @ 17:33:17
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0