God morgon



Denna lilla flicka på bilden sitter på sin brygga och bara myser.
Hon sitter mitt i sitt Paradis och mår så bra.
Hon är full av bus, så där som små flickor är när de
känner sig trygga.
Kanske doppade hon foten i vattnet när fotografen var klar.
Ja, det minns hon inte. Men hon minns att växa upp vid denna sjö Glan
var nyttigt för det var där hon lärde sig simma.
Han som hjälpe henne med det hette Rolf, grannfarbrorn och farfar
till flickan sommar kompis Jessica.
Denna lilla flicka har nu växt upp och är en vuxen kvinna i dag.
Hon har nu två underbara pojkar som badar och simmar i denna sjö.

Ni kanske undrar hur jag kan veta detta?
Jo, denna lilla flicka det är jag.

Jag önskar så innerlig att mina barnbarn för uppleva detta Paradis
för då vet jag att de får en trygg och lycklig barndom.


Kommentarer
Postat av: Ronya

mysigt värre:)

2011-06-27 @ 23:05:36
URL: http://bulanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0