Rökfri

18/11 Onsdag


Ny dag, nya prövningar, JAPP!!!!!
FY attans vad ja är tjurskallig o retar mig på det mesta.
Det kan inte vara lätt att leva tillsammans med Annelie just nu, varken om man är barn ,man eller husdjur.
Inte äns dammråttorna går fria. Är nu inne på dag 4 som rökfri.
Jag har fortfarande inte rökt men suget finns kvar. Det tar nog ett bra tag till att inte vara så stirrig, nervi o rastlös i kroppen. Som Ingela sa får hålla mig sysselsatt GÖRA nått kreativt, vill göra nått nytt med barnens rum.

Idag har jag lite som står i agendan:
tvätta
dammsuga
matlagning
sockerkaksbak
ljusparty kl. 18,00 på Park

Ja den här förmiddagen tar nog oxå slut. Ett tuggummi o en kopp kaffe till så är jag på gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0