Advent mys

     30/11 Måndag   
                                                                                     Rök fri.


Tände första ljuset i STAKEN i går morse på frulle bordet.

Dessa kalendrar skall öppnas på Tisdag
Nytt för i år är LEGO kalender , jag vet två förväntansfulla grabbar jag.

Min favo i jul snott tilbaka den,  grabbarna har den i sitt
rum året om (men inte i jultider alltså.)


Vilken underbar film. Tittade på den med grabbarna medans jag strök gardiner och dukar. Drack även hemmagjord äpple glögg Alkofri lägger ut receptet senare i kväll.

Slutat jobbet nu. Ska hem o kasta grabbarna i säng o läsa en julsaga tror jag.


Kommentarer
Postat av: moster ,syster lollo

så bra behöver ett recept puss på näsan

2009-11-30 @ 18:37:43
Postat av: Annelie

oj oj oj bäst att lägga ut det då

2009-11-30 @ 22:01:40
Postat av: Anonym

oj oj oj bäst att lägga ut det då

2009-11-30 @ 22:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0