Väntar på besked innom kort.

I går skulle de behandla frågan om framtiden för vårt Paradis Lenbergsvik.
Hoppas på att de stötte på många hinder för den planerade rivningen.
Men vad kan jag göra, jag den lilla människan.
Önskar att jag kunde åka till de så kallade makthavarna med en fet check och säga
- Här har ni! och så var paradiset mitt och allt fick vara som det alltid har vatt.
Känner en liten oro i mig och lite nedstämd.
Jo mer jag tänker på vad som kan hända blir jag ARG.
Vi är ju helt maktlösa.
Jag har tjatat i 12 år om att få köpa Paradiset och vet att pappa försökt innan mig men inte då.
Det fick vi inte så kunde man inte göra.
Nu är det bara att invänta ett besked av nått slag och att man klarar av att hantera det på ett förnuftigt sätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0