Vi hann innan snön kom


FÖRE

EFTER



Lyckades att elda upp pinnarna från syrenen i går. Ingen eldsvåda blev det.
Våra duktiga grabbar ville hjälpa till och det gjorde mig så lycklig.
Det var så härligt att se dem såga, klippa, springa till elden.
Vi fortsatte tom att ta ner slyn mellan oss och Carlssons.
Vi hann inte så långt, men våren är lång och det ger mig energi att få städa i naturen.
I dag är jag glad att vi blev av med högarna i går. Det har ju snöat i natt och det är ingen värme här på Paradiset.
Men här kommer jag att bli kvar även om det blir meter drivor med snö. Som om det nu skulle ske.
Jag ligger nu i ena bäddsoffan och små tittar på ett trädgård program.
Det handlar om en ung engelsk tjej som lever av det hon odlar i sin trädgård. Ser hel mysigt ut.
Men hur hinner man med en sådan vacker trädgård och ett jobb sammtidigt ???
Det fram går inte i programmet då!!!
Min älskling och mina söta barn är hemma en sväng och ska åka för och handla helg mys sen.
Hoppas de kommer hem med en stor godis påse till deras söta mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0