Fredag men inte ledig.

Då är snart denna arbetsvecka slut för många, men inte för mig.
Jag jobbar fredag-tisdag och börjar med en tuff helg.
Det fixar sig men det kommer att krävas karaktär.
Måste lära mig att komma i säng före midnatt när jag jobbar till 22.
Vet inte vad som driver mig att sitta uppe och sedan somna vid tv`n, det är ju
mycket skönare att vakna utvilad och inte ledbruten.
Nä hä, kanske äta nått då sen hoppa in i duschen.
Ta en tur till miljöstationen innan jag ska stämpla in på jobbet.
Vi håller ju på att riva ena ena sovrummet på övervåningen.
Nu är taket nästan trärent. Vi har en IKEA garderob som ska flyttas ner till vår
sovrum. Över den är det några nubb och lite papp kvar att ta ner.



Nu blir det kaffe och nått till men vet inte ännu.
En risi frutti kan jag ju sno av barnen.
Trevlig fredag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0