Ragg munk och Blogg paus

Hej hallå.
I dag har jag kört mitt andra Friskis pass på Park i SKärblacka.
Och nu var det sköna Maria tur att körde sitt härliga medelpass.
Till min hjälp i dag hade jag A-K och Karina. Tack mina kära friskisar ni är bara så bäst.
Jag kommer helt klart ha skaplig träningskänning i både ben och mage i morgon.
Men vad gör det!!!!! För just nu får jag njuta av min härliga semester.
Så nu tar jag en liten blogg paus och återkommer inom kort.
Eller när jag har täckning igen.




När Sebbe och jag var hos mormor sist blev vi bjudna på raggmunk.
Så attans gott.


 
Min mamma är inte dum hon.
Undrar sa flundran om man kunde ha raggmunk som 40-år mat.
Ja jag skulle ju kunna det. Så udda som jag VILL vara. Hi hi hi hi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg

2012-02-04 @ 23:23:38
URL: http://mirellas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0