Då var det vinter då

Hej och hallå där ute i data världen alla söta människor.
Nu har det blitt vinter här hemma på Bergtuna.
Ett litet vitt snötäcke med en glas hal botten.
Halkade runt när jag skulle flytta fram vår och grannens sopptunnor.
Det är sopphämtning i dag hos oss.

Nu ska jag äta för att sedan åka till jobbet.
Korv stråganoff och pasta, vatten och ett knäcke.


Vi har knappat in lite från taxfree shop i dag.
Lite kulaker till grabbarna.

Om ni undrar hur det går med snusandet.
Jo tack det går sååååå bra sååååååååå.
Har vatt helt snus fri i en vecka. Jag har inte hittat en enda anledning varför jag skulle börja igen, och inte mannen och grabbarna. De tycker jag är duktig och snäll.
Föröker att inte tugga så mycket tuggummi men det hjälper mig massor att ta et V6 eller Extra.

Kommentarer
Postat av: Lina Steén

Vad duktig du är med snuset!!

Håller det i sig än? Hejjar på dig! :)



Tack, blev så glad när jag såg att jag var på startsidan, häftigt.



Kram

2012-02-05 @ 00:56:22
URL: http://linasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0