2 helt snusfria dagar



Nu den 13/1, i fredags tog jag min sista snus.
Det går fortfarande bra.
När suget kommer tar jag ett V6 tuggummi. 
Jag har inte slagit ihjäl nån ännu så jag tycker jag klarar det mycket bra.

Jag och lillen var på mat hos mamma/mormor.
Vi åt raggmunk och lingon.
Det är gott.
Har inte tagit mig tid att göra det själv nån gång. Min mamma
gör ju så goda och då är det ju onödigt att göra själv.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 18:00
för då är det genrep på söndags friskis passet.
Nu drar det i gång igen.
Det ska bli så skönt att få komma iväg och träna.
Har bestämt mig för att träna 3 dagar i veckan.
Ett annat mål jag försöker är att få min älskling att börja röra på sig
men vi får se hur det går.
Han är ju ute i skogen och jagar 1-2 gånger i veckan.
Så helt stilla sittande är han ju inte..
Nu ska vi bära in ved säger han

In med ett tuggummi nu gumman så bär vi en stund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0