Feb. 27, 2012

God morgon.
Ute är det -4,8 och tempen har stigit med 2 grader sedan barnen och jag gick upp.
Nu är de på väg till sina skolor, en på cykel och den andra i sin skolbuss.
Själv sitter sitter jag med en kopp kaffe och ska registrera mina räkningar.
Tjoho var kul! Men det är kul att äntligen få se om jag hade rätt eller inte.
Lite sjukstuga är det fortfarande här. Mannen ligger i feber. Det är ju så typisk
nu när det finns så mycke att göra här hemma.
Ska nog hjälpa till lite i dag när räkningarna är klara med att dra ur spik från taket.
Ja ni kanske undrar varför jag behöver göra det.
Vi hade ju en läcka i expantionskärlet på vinden.
Det vattnet rann ner i sonens rum och sen vidare ner i hallen.
Nu har vi två avfuktare som ska stå och gå i 14 dagar.
Behöver nu då byta innertak och vissa ytterväggar .
Tapesera lite och måla
Så här ser det ut här hemma föresten.




Sen när allt är tort och snickaren är klart då ska vi ta tag i Emils fotbolls inpererade rum.
Lite är ju på börjat redan men tapesera eller måla, det är frågan???
Nä nu är det dax att ta tag i räkningarna, åååååååååååååå va roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0