Lucia knackar på snart

Ligger i sängen för att sova nu. I dag skulle vi inhandla de sista klapparna. Ja ja, det blev ju inte så då! Det blev väv lim och tapeter till Sebastians rum i alla fall. I morgon blir det Lindköping med mannen för att se om vi kan enas om vad tomten ska lägga i säcken i år!!!! Jag har önskat mig en handväska modellen större, en nyårs blåsa, sköna kläder och ett stafli. Till Mattia ska jag titta på en näs trimer, sköna kläder och handskar. Kanske en kul pryl om jag springer på nått. Jag älskar att handla julisar i vanliga fall men inte i år! I morgon bitti ska har jag satt klockan på 6:20 så man får en glimt av lucia innan tv kalendern.

Kommentarer
Postat av: Denice

Fin blogg!

Svar: Tack snälla
Annelie

2012-12-13 @ 15:15:53
URL: http://denice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0