Nu tisslas och tasslas det i köket

Nu har familjen vaknat till liv och de tisslar och tasslar med massa saker i köket.
Jag var själv uppe och satt på kaffet men blev ombed att gå till sängs igen.
De styr som bara den i köker, det är mysigt och de håller samms också.
Jag var nere hos tuppen och hans hönor för att släppa ut dom och kolla
hur många ägg det blitt.
Vi gissade på 1-3 ägg. Men det blev 0 st.
Ja ja dagen är inte slut ännu.

Dessa hittade jag på väg till vatten hålet i dag.
Det är årets första gullvivor här.
De växer som ogräs här i Paradiset så det gör inget att
plocka av några ibland.



I dag ska jag och lilla familjen hem till mamma för att bli bjudna på
raggmunk. Firar min födelsedag hos mamma för att få en lugn dag.
Inget stort födeledag kalas i år tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0