Går inte alltid som man vill


Nu har jag lyssnat in mig på Sareks nya skiva.
Den är tok bra.
Är så lycklig att vi köpte den och jag/vi kommer leva länge på
gårdagens upplevelse.

I dag har stora sonen spelat fotboll. Det var match på hemma plan, han fick in ett mål.
Han har blivit grymt bra. Gick in i flera när kamper, har inte 
riktigt vågat det förut men i dag klaffade det. 
Men det viktigaste är att ha roligt och det syns att han har.
Matchen slutade med hemma seger. Våra grabbar var så glada.

Jag har hunnit vatt iväg på F&S som har dratt igång igen.
Det känndes lika skönt i dag.
Ska hinna med att träna på Onsdag med denna vecka hade jag tänkt.

Vi samlade oss framför tv`n nu i kväll för att se på första avsnittet av Idol 2011.
Men det gick inget vidare. Vi ha så dålig motagning så det slutade med att vi beslutade oss
för att gå och sova.
Nu sak vi se om teknikern i familjen kan fixa till det.
Ja, jag har ju några timmar på mig innan jag börjar jobba i morgon.

Natti natti och ha nu en skön natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0