IKEA med mamma

Fick en sådan lust att fara till IKEA i dag och då är det Linköping som gäller för mig.
Ville kolla på soffor men inte en ända föll min rumpa för, den vill ha europa möbler.
Hittade lite annat istället som tvättkorgar, vatten spruta(en rosa), gardinstänger, lampa (en rosa)
ramar,3 liters kastrull, en häng annårdning till disksvamp diskmedel och disk propp.
Hittade en plast mapp till lilla sonens fiol noter och en blus till mig,
Blev en lyckad dag med Mamma men nästa gång vi ska någon stans vill jag inte ha nån tid att passa.
Man hinner ju inte med att ro om varandra ordengtligt.
Vi tog ingen fika och det är ju ett måste, eller vad tycker ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0