Torsdag och solen skiner

Är utvilad i dag och mår bra på alla sätt.
Fick bra hjälp och ett trevligt bemötande i går på vårdcentralen.
Så det kan ju bero mycket på det.
Har tvättstugan i dag.
Ja, tänkte skulle sluta med att tvätta varje dag som jag/vi har gjort sen vi skaffade hus.
Känns som man alltid har tvätt överallt.
Från och med i dag ska jag/ vi bara tvätta på t.ex på torsdagar eller nja vi får se.
Men max en gång i veckan i alla fall.

Ska bli klar med sonens om mublering i dag.
Sen står lilla sonens rum på tur.

Nu kommer mer bilder från vårt besök och övernattning på Villa Fridhem.


Två hungriga snyggingar. Så nyfikna vad som väntas
 servera på buffèn.

Ett välkomnande med champang.

Titta på alla havets läckerheter.
Vi kände som vi var i fiskälskarnas paradis.

Provade ostron för första gången
helt ok men efter nägra timmar tyckte inte min mage det.
Jag slurpade i mig 3 st.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0