Pengarna rullar ha ha ha :))))€

Ha ha. Jag har haft två tok dagar som jag har shoppat loss på nu. Onsdag med barnen. Skor, byxor, tröjor, underkläder till hela familjen. I dag torsdag tog mamma och jag en sväng till Norrp. för att byta sånt som var fel storlek och att handla mer. Hygien artiklar och lite till hemmet. Mamma sprang på en ny klädbutik för henne där hon kommer att titta in i fler gånger. Hon hittade två vackra stickade skapelser som fick följa med henne hem. När vi kom hem fixade jag med mat. Isterband med potatismos. Det var smaskens. Nu till helgen ska mannen och jag ut på äventyr bara han och jag. Ska bli så attans mysigt. Kommer mer på bloggen senare. Nu är det dax att sova. Ska ju upp och jobba tidigt i morgon.

Kommentarer
Postat av: Nyfiken Lisa

vilken affär var det?

2011-10-07 @ 09:10:01
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0