Torsdag = städar dag.

Sitter med en kopp kaffe och funderar på vart jag ska börja.
Första tvätten i maskinen snurrar och hunden är rastad.
Tar nog en snabb dusch innan jag förtsätter med städandet.
Dagens mat blir nått med potatis ???????
Men vad jag ska ha till, det är frågan.
Har sjukt mycket i frysen så det är svårt att välja bara.
Bilderna från Kaptenens konsert håller på att laddas från telefonen
så snart kommer det ut bild bevis.



Till kvällen ska det fixas med en festmåltid. Kanske en lasagne och titta på en film.

Kommentarer
Postat av: Stadsantikvarien

Hej! Har försökt nå dig på telefon. Kan du ringa upp mig så fort du kan. Gäller lilla banvaksstugan. M v h BéTé

2011-11-11 @ 09:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0