Lördag och mycket musik.

Sitter och lyssnar till Sareks magiska toner.
Ska snart börja tillreda dagens måltid.
Kyckling/fläskfile gryta tror jag det blir med ägg nudlar och ris till.
Brysselkål och en liten grönsallad till är ju inte fel.
Kanske ett glas rött också, hi hi hi.

Barnen leker på övervåningen och mannen åkte för att handla vin
och godis.
Sitter i köket och njuter av egen tid.
Var ju hos söta mamma i går och fick med mig bordstabletterna
hon vävt till mig.
Tänkte provduka med dom i dag men det är ingen som får äta
på dem i dag. Jag vill tvätta dem först.
Kom på att jag vill nog byta porslin.
En svart och en vit uppsättning vore snyggt till de röda tabletterna.
Kan man ju blande, det skulle bli toksnyggt.

Kommentarer
Postat av: Nannis

Det blir nog toksnyggt!!:) väntar på bilder från kapten röd hörrö :)

2011-11-07 @ 20:41:43
URL: http://facear.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0