första luckan öppnas i morgon

Det blev ingen klänning för mamma i dag.
Det var dåligt med röda klänningar på maxi huset.
Mamma hittade en vit fin lite längre blus.
Jag provade lite men inget föll mig i smak.
Men jag har ju min blåa vackra klänning jag kan ha på lördag i alla fall.


I morgon är det den 1:de december och då är det luck öppningar av massa olika kalendrar.
Det är radio/tv-kalendern som mina pojkar får turas om att öppna.
Var sina choklad kalendrar som jag inhandlat på ICA.
Lillen tog en gratis kalender på ICA och så fick han med en i senaste nummret av Kalle tidningen.
Ja, det blir en körig morgon för dem i morgon. Hi hi hi hi.
Vet att det är en av dem som har lite svårt att somna i kväll.




Ska bli spännande att kolla in årets första avsnitt av kalendern.
Många av mina favorit skådisar är med har jag sätt och hört.

Ska nog ta och svänga förbi ett rese bolag i morgon tängte vi.
Kanske blir det en resa i julklapp i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0