???????

I dag spelade jag på hästar. Var flitig ett tag och vann rätt så duktigt ett tag.
Provade nya spelet V86 som i dag gick på Solvalla.
Spelade inte själv utan lät Harry välja ut hästarna från tottomaten.
Enligt min rättning ska min bong ha 6 rätt av 8 möjliga och det ska ge vinst pengar.
Men när jag knappar in på rättningsmallen ger det noll kronor ???!!!!
Ska bli intresant att gå till närmaste ombud i morgon och kolla bongen.

Dagens mat i morgon blir att tömma de rester vi har kvar i kylen.
Stråganoff- biff/korv och kalopps. Blir stekt potatis till det.
Troligtvis pankakor till barnen.

Tänkte att jag skulle få upp julgardiner i morgon. Ja, det är vad jag vill i alla fall.
Se om jag kan göra om en gardin till soffkuddar så är julefriden total för mig.


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jag hoppas det rasslar till i maskinen då bongen sätts in och att du får en tidigt julklapp!!!!

2011-12-01 @ 07:52:39
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: anette

har kollat v86 oxå, blev en rejäl vinst för dig, men har du rättat rätt ? kolla så det är v86,för rättningsmallen står inställd på v75, skriv in vinstsumman för 8,7,6 rätt..eller så kommer du till jobbet på efterm. så ska jag rätta den åt dig :)kram och hoppas du mår bättre nu från förkylningen :)

2011-12-01 @ 10:36:07
Postat av: anette

är minus i kassa 4..undrar varför :)))

2011-12-01 @ 22:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0