Lite förändringar på denna blogg

Just nu är det tungt att andas, svårt att sova och lusten att vara snäll svår att hitta.
Just därför ska jag försöka bearbeta detta just här.
Så nu kommer min blogg att vara fokuserad på en av mina kategorier ett bra tag.
Allt annat sätts åt sidan för en tid.
Allt kommer att snurra kring denna plats.


Fick ett mail i dag om att uppsägning kommer att komma innom kort 
pga att denna underbara plats kommer snart att vara en rivnings plats.
Men HALLÅ det är ju mitt barndoms hem ju ju. Inte bara Mitt även mina syskon 
och mina barn har många underbara stunder här. Snart kommer detta bara vara uderbara minnen.
Allt ska suddas ut. Platsen och huset kommer att suddas ut som om det aldrig har existerat.
Bara för att vi är med i EU och måste följa de reglerna. ATTANS OCKSÅ.
Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte.
Jag är så arg och så ledsen men än har jag inte givigt upp ska ni veta.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Usch vad jobbigt!

Ibland blir man så förbannad och ledsen över regler o bestämmelser!

Hoppas hoppas hoppas att det går att förhindra!

Hejar på Er!



KRAMAR

2011-06-01 @ 10:53:40
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Ingela

Går det att överklaga beslutet till någon instans, borde går och på så sätt även fördröja det hela åtminståne. Jag vill inte heller det skall försvinna. Stora styrkekramar

2011-06-01 @ 11:00:08
Postat av: Jakob K

Hej Annelie!

Jag undrar om du har lust att kontakta mig angående er uppsägning från huset. Jag arbetar som journalist och tycker detta låter intressant. Hör gärna av dig om du vill!

Mvh Jakob

2011-06-02 @ 19:55:28
Postat av: stora syster

Hej syster det där låter inte bra gudarnas styrka behövs här och nu..... nu pratar jag inte om jesus o resten av patrasket... styrke gudarna o då handlar det inte om att vara religiös något som inte existerar i våran värld....kramar syster

Har du ringt lasse angående lenbergsvik?

2011-06-03 @ 14:00:25
URL: http://trollmorlollo.blogg.se/
Postat av: pysseliten

men åhh så trist stå på dig varför ska det rivas det är väl inte ivägen för någon . Stå på dig !!!

2011-06-19 @ 11:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0