Denna dag ooooooo vad skön

Hej hallå.
I dag har jag haft fullt upp ska ni veta.
Men tog en regäl sovmorgon och blev väckt av älskling vi 11:00
med frukost. Mmmmmm vilken darling jag har va!!!!
Sen en sväng till K rauta för att godkänna en badrums möbel.

Sen hem o handla lite till maten och hem och fixa mat. Jag hann
inte äta innan jag skulle till sjukgymnasten men åt den goda maten när jag kom hem.
I dag stog det hem panerad fisk, potatis, kall hemgjord fisksås med bacon inlindade
mini bönor. Så attans gott det är med fisk

Var ju nere och fick mitt tränings program.
Det 6 olika övningar i programet och det är övningar
för axlar o nacke.
Ska åka ner dit en sväng innan jobbet i morgon nu när 
minnet är färskt tänkte jag.

 
  Ja angående mitt samtal med Gert i går
så har jag inte hört nått ännu. Men men man vet ju inte .........

I morgon blir det i alla fall lite party för lilla mig.
Ska ju med 2 av mina jobbisar o kolla in Scotts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0