Nu fick jag låna min dator.

Nu ligger sjuklingarna i soffan och lyssnar på Rix FM.
Sebbe är hemma sista dagen och jag hoppas min förkylning hinner bli bra över helgen.
Jag hade 38,5 i går och har nästan inte sovit nått i natt.Har vaknat av minnsta knäpp.
Nu tar jag tempen igen och den blev 37,8 och jag som
är lågtempad i vanliga fall  är det ju en hel del.

Mer bloggande från min sida tror jag knappast att jag orkar med 
men jag vet att det kommer dycka upp en gäst bloggare i nästa inlägg. 

Kolla in Den ny frissade killen här nedan min lille barnet.

FÖRE


EFTER

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag såg ingen större skillnad. Men han är gullig ändå.

2011-03-18 @ 08:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0