Nu är det bild uppdaterar dax

Ja, i dag är jag ledig och solen skiner. Vilken tur för mig att jag är frisk nu
så jag kan få njuta av detta underbara solsken.
Ska in till mannens jobb och lämna tillbaka jobbarbilen han tog hem i går.

En fin gåva hade han med sig från Kosta Boda.

Ja, det kommer att bli ett besök där i sommar helt klart
o då ska jag inte snåla på bild bevis.
Det finns en vas med form av ett nagelack där som mannen inte vill att
jag ska komma i närhet av, den kostar 19400:-

Nu kommer lite bilder från Kosta Boda Art Hotel som jag lånat från deras hemsida
men jag hittade ingen bild på vasen.

Tänk att sitta här med sina vänner o ta en god drink.


I detta badrum vill jag sminka av mig på kvällen och sedan
borsta tänderna.

En sådan lampa vill jag ha eller kanske som på bilden
en hel rad??????


Njuta av en härlig frukost från burrèn.


Kommentarer
Postat av: SANDRA - FOTO

2011-03-30 @ 17:29:50
URL: http://p
Postat av: SANDRA - FOTO

sv: åh tack så mycket! va glad jag blir :)

2011-03-30 @ 17:30:19
URL: http://photosbysandrae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0