Nu är vi på G


Detta Paradis som ligger för nära och på
fel sida om järnvägen!!!!!!!!!!

I dag har mamma och jag träffat en journalist från Sveriges radio, Östergötland.
Han hittade min blogg på nätet och tyckte det lät intressnat.
Så i dag har vi vatt vid Paradiset pratat om hur läget är och blivit intervjuade.
Vi pratade en bra stund om vad som vatt där, hur länge
vi haft Lenbergsvik och hur vi känner inför vad som kommer att hända.
Det känns bra och väcker en liten strimma hopp, men men vi är inte framme än
Har även i nästa vecka ett möte med en annan kille. Återkommer senare om vad det kan ge.

På torsdag tar jag grabbarna och flyttar bort till vårt Paradis.
Då ska vi njuta av första dagen på det härliga sommarlovet.
Fiska, hoppa i studsmattan, äta glass och kanske gå på upptäcksfärd till kalkbrottet.
Dit tar vi med Ella och Elvis så de får springa av sig.
Kanske kommer några vänner till grabbarna med och vi kan ha en hel mysig dag
full av äventyr.

Kommentarer
Postat av: Ronya

svar:Heeej igeeeen:)

Jo naglarna blev jätte bra,

Dom blev dock inte ricktigt som jag ville från början.

hon hade inte en så svart fär som jag ville,och hon hade heller inte döskllar.



Så det blev en lite ljusare svart(Jag tycker det ser lite ut som lakrits svart,tycker jag)sen satte på på lite vita blommor på naglarna också:)



Dom blev jäääätttteee brrrrra(Y):)



Kram,Just nu sitter den lille(teddy) och leker i sin sittstol framför tv´n,Han pussar tbx;)

2011-06-14 @ 11:37:27
URL: http://bulanbebis.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Jag hoppas kunna ta över det bruna huset som ligger till höger om ert fina lilla hus(det är min farbror som arrenderat det tidigare). Jag skulle gärna vilja ha kontakt med dig! Kanske vi gemensamt kan göra något för att förhindra dessa befängda beslut! Karin

2011-06-15 @ 08:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0