Träffat en brud som tycker som jag.

Har i dag träffat en av de andra drabbade i området. Karin heter hon. Hon vill överta arrendet efter hennes farbror som dog för ca 1 år sen. Men det ser mörkt ut tror hon. Vi har pratat i hop oss och tänker göra allt vad som går för att få detta paradis att fortsätta leva. Hennes pappa var med o han lekte med min pappa som liten o har samma intresse nu i vuxen åldersom min far hade, att bevara det gammla som varit. Det är nu 3 år sen min pappa dog och jag vet att pappa skulle tycka att jag gör rätt att strida för Lenbergsvik.

Kommentarer
Postat av: pysseliten

åhh så mysig bilde så fint detser ut på ert sommar ställe :)

2011-06-19 @ 11:43:20
Postat av: Lollo

Jag hejar på Dig!

2011-06-20 @ 21:56:35
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0