Hjälp

Finns det nån där ute som kan komma med med nån ide på vad man kan göra för att få trafikvetketet att ändra sig angående rivningen av vårt paradis. Eller vart man kan vända sig för att få hjälp. Ska man anlita en jurist elle vad ska jag göra. Har läst den där mappen och ja vad ska jag säga, jag blir faan inte klokare för det. Sorry för dåligt ordföråd. Men jag är så attans sur. På Måndag ska jag ringa till trafikverket igen och fråga vart det det står att jag inte inte har rätt i första hand att köpa ut Lenbergsvik. Nu ska jag sova på saken och kanske drömma om en perfekt lösning. Men snälla någon där ute. Har ni nån ide kasta in den till mig då. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: pysseliten

jag kan inget om detta är värde med på ord och att fatta;( Vi har inyr sommarvatten i sen är det veckoklor i poolen .Du får komma förbi på en fika och kolla :)

2011-07-01 @ 08:03:06
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0