Safta och sylta.

Då var mannen klar med förarbetet.
Han är bara så BÄST min man.
Nu kan Nisse komma och gräva.



Har flyttat på jordgubbs plantor
Före bild

Efter bild
Får se om de trivs här nästa år.

Har med mammas hjälp gjort  ett nytt rabarberland.
Blev kalas bra.
Som tack fick hon hälften att göra saft eller vad nu det ska bli.

Det här är min del som jag ska göra nått med.
Men jag fryser nog in det först, har ju lite annat på gång här hemma.

Har en vacker röda vinbärsbuske och två små svarta vinbär här hemma
på Bergtuna.
I Paradiset har vi 14 buskar med svarta vinbär. Har även
rabarber säg.
Nån som vill ha.
Buskar eller bär, det är bara att lägga in en komentar på hur jag kan nå er.
 


Kommentarer
Postat av: Sara

Gott :)

2011-07-17 @ 22:21:35
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0